Barnen spelar plockepinn ute

dsc01010 (MMS)

Barnen spelar plockepinn ute

Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Så mysigt!:)



- och tusen tack finaste du

#2 / / ~hannathorme:

Fin blogg!



Allt bra med dej? :)



kram!

#3 / / Heltsick:

vilken fin blogg du har! Om du vill kolla inn en liten annorlundare blogg kan du gärna besöka vår, vore jätte kul om du lämnade en kommentar också, ha det bäst,puss <3

#4 / / Zeinab:

Hej!

Var med och tävla om dagens blogg i min blogg. Du visas framför mina 100-1000 läsare. Reglerna är enkla :) Va gärna med, du förlorar ingenting!

#5 / / M *:

- vad kul :)! kram!

#6 / / Emma:

Sv: hehe! :)



Händer i morgon då? ( måndag)

Kram

#7 / / Zeinab:

hahah jag har alltid önskat mig att vinna i någons blogg. Men jag vet inte hur det här gick till hehe :)

#8 / / Zeinab:

kul att du är med i dagens blogg, imorgon visas resultatet.

#9 / / madeleine:

treeevligt