FREDAG KUNGABRÖLLOP SOLSKEN

FREDAG KUNGABRÖLLOP SOLSKEN OCH VALBORG I HELGEN  HÄRLIGT!!!





Härliga soliga fredag!


Hoppas ni har haft en bra start på fredagen.
Sitter här vid Tv fast jag inte borde. Man blir ju liksom lite fastklistrad då det är kungabröllop.
de är så fina.
Har inte sett starten när alla gästerna kom så vår prinsessa o prins har inte varit i bild sen jag satte på :/
Nu har de i varjefall sagt Ja till varandra och lovat evig trohet såå nu börjar en kotege snart här

Åh man blir nästan tårögd och tänker på allt mysigt när man gifte sej själv.. Min lilla älskling så mysigt det va
KÄRLEK

Brudparet! Prins Willam och Kate




Ja jossan det blev ett bra Påskägg till mej i silver från Affari .. Me like!!!
Kom en liten bild där uppe från köksbordet där det hamnade nu



Har ni börjat att plocka bort era påsksaker? eller ni kanske inte haft så mycket?
Börjar tröttna på mitt så deet försvinner nog i helgen

Nu inväntar vi VAlborg i morgon så vi får fira in våren som kommit!
Ska sjunga in våren med kören i morgn . Både vid brostugan vid ett  på stan och sen vid vår kyrka här uppe Österängskyrkan vid elden på kvällen .
Hoppas vi snart kan fira in sommaren me.. Längtar såååå!!
Nu är resan inte jätte långt bort. Under tre siffrigt nu =)) som vi längtar!!!

Lite TÄNKVÄRT oxå:

Kärleken är djup som havet. Ju mer den ger desto mer har den i behåll.

Somna inte ledsen, tänk på något som gör dig glad så kommer morgon dagen ljusna




Nu alla goa ska jag göra lite nytta här.
Ha en super Fredag så hörs vi
På återseende kära ni





Publicerat i Allmänt
#1 / / ttherese(::

svar:

tack! :)

du har också en fin blogg :)

jag gillar inte doktorer så mycket, och jag tror jag kan ha knäckt till nacken.. :/

men min pojkvän är så snäll så han masserar nacken åt mig :)

kram!

#2 / / FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; Precis lekt retard framför spegeln, så nu mås allt lite bra - men flumigt sjukt! (;

#3 / / FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; stod ju där och skämdes, så hahah! :Dvilket skapar osäkerhet, och då säger man hm... ;D

#4 / / FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

hahah varför inte ? :)

#5 / / FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

haha naw! :) tack ska du ha! nej nästa blogginlägg får bli med lite mer självförtroende :D

#6 / / FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

videoinlägg*

#7 / / FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo:

sv; det gör väl de :D

#8 / / ttherese(::

svar:

ja, han är jättegullig! :D

Jag tror inte det blir värre, huvudvärken gör inte lika ont längre :)

vad hittar du på? :)

kram!