Lilla mamma och ny bebis


Varit på sjukhuset hos lilla mammi

Godkväll på er i stugan!

Hoppas ni har en skön kväll .
Vår har gått i ett.
När pappa tim och ebbisen va på fotbollen åkte losan och mamma till mormor på sjukhuset
och hälsade på .
Tycker väl hon verkar lite bättre idag men sockret hade stigit mycket nu igen.
Ni fick se en liten bild på henne där innan ... skickad direkt från sjukhuset.
Vi får hoppas hon får komma hem i morgon om det inte försämras mera.

På väg hem från fotbollen så åkte vi förbi macdonalds oxå hela lilla familjen .. myyyys

Precis när vi  kom hem sent efter åtta.. då kom jag på ...
Himmel!! jag hade tvättstugan idag. :/ :/
Så surt.. så nu så springer ja upp o ner där i från hela tiden  blää
Nej ja tar inte allt och det mesta hängs faktiskt uppe i lägenheten så tråkigt e det me det.. men hellre tvättat än vänta. Kommer ändå få boka en tid till .  ja ja nog om det .

Fredag redan i morgon härligt!!  en snabb vecka då vi liksom hoppade över måndagen och i går hade de små studiedag.. lite konstig vecka.

Ska ni kolla på Tv i morgon ?
Ser även fram emot att följa sändningarna från årets mest omtalade bröllop. Självklart syftar jag på vigseln mellan prins William och hans Kate.

På tal om bröllopet, såg ni det roliga You Yube-klippet som visades hos Malou i "Efter tio" imorse? Det kanske inte är riktigt så det kommer gå till i katedralen imorgon men det fick i alla fall mig på bra humör. Vilka royal lookalikes!

Skickar idag en jätte stor GRATTIS kram till vännen Caroline som fick en pojke idag.
allt hade gått bra men lilla sötisen hade inte fått något namn ännu .



Livets gåva .. de små.. finns inget finare i livet än dessa små gåvor

Nu så ska jag mysa lite med min lilla make älskling innan sängdax
Sitter och kollar på götakanal 2 :)  Kult film he he

Godnatt lilla sötnöt så hörs vi i morgon igen hoppas ja



Publicerat i Allmänt
#1 / / therese:):

Hej!

fin blogg :)

hur är det? :)

Sv; Jo det är bra med mig! Hur äre med dig idag då? äre bättre?..

Vi har oxå sol idag..härligt! Kram :)