MIDSOMMAR ♥ ♥ idag igen =)

Midsommar dagen  = Dans i dag igen  



Idag va det dans på Kroatorpet  Mamma och flickorna dansade. de andra tittade på    :) och fotade  :)

Gammeldanslaget började med några danser... sen va det barnen och föräldrarnas tur ..



Mamma och flickorna dansade



Mamma fick hålla i en stirrig gammeldans svettig gubbe =)   Blä =(



Och en slank han ner i diket  !!! Sen va vi svettiga och dansen slut. Då blev det mjukglass tajm  :roll:

Det va verkligen varmt och härligt väder idag oxå HÄRLIGT!!!!   :cool:

Jag som tjatar jämt om mina jordgubbar tänkte att jag skulle pröva ett nytt vin som jag läst om och som alla varmt rekommenderar..

JORDGUBBSBUBBEL   FRESITA  kostar 79 :-  på systembolaget





Ett mousserande vin smaksatt med jordgubbar. Somrigt och fräscht utan att vara för sött, passar fint som välkomstdrink eller till desserter som inte är alltför söta.
Ja låter som det e värt att testa :)




Vi hade inga midsommarkransar i håret i år .. Det gick lika bra det oxå .. :roll:

Jaha .. det va det.. Sk nog visa lite inspiration oxå tror jag ..Blir så glad av det .. :cool:






Jag har blivit lite tokig i KÖK   Fråga mej inte varför :cool:





Ljusa och vita ska de helst va. vill oxå ha ett nytt kök .. kanske därför jag "faller" för dessa  :cool:



Helt knäpp  ja vet ha ha ha  men visst e det fint? eller tycker ni inte?



Vet ju som sagt va inte om jag gillar öppen planlösning.. men i bland .. ja det e sååå snyggt
inspirationen börjar ju liksom infinna sej direkt o man vill bara göra om hemma eller ändra på något .




Nu så får det räcka med bilder för idag .. KRAM till er Ha en skön kväll  :cool:







Publicerat i Allmänt
#1 / / emeliy:

Hej vännen! Men så fina ni va på midsommar =) Men fattar inte att du orkar riktigt.?? Jag vet du vill för barnens skull men ta det lugnt. Ta inte ut dej utan du måste vila dej också vet du.. Stress är inget att leka med och du kan bli mycket sämre igen . Ta det lugnt vännen min .

Skickar en bamse kram till er / dej i varjefall för ni va så fina på dansen Massor av kramar puss